Actuació dirigida a persones aturades que a través d'una metodologia participativa podran adquirir les eines teòriques i pràctiques que els permeten exercir amb garantia llocs de treball que requereixen tracte personal amb el client.
OBJECTIUS:
OBJECTIUS:
- Adquirir coneixements, habilitats i destreses a través de la comunicació, oferir qualitat de servei i atenció al client.
- Adoptar actituds i comportaments que proporcionen una atenció efectiva.
- Desenvolupar les tècniques de comunicació.
- Conéixer les claus de comunicació.
- Aprendre a gestionar tècniques de resolució de conflicte en atenció al client.
CONTINGUTS:
- Qualitat de la prestació del servei al client.
- La comunicació eficaç amb el client.
- Tècniques de comunicació.
- Com tractar queixes i reclamacions.
HORARI:
15, 16, 17, 18, 19, 22, 23 i 24 d'octubre de 09.00 a 14.00 h.
LLOC:
BUC Vila-real (Nueva biblioteca), Avda. Pius XII, Nº43