Taller destinat a totes aquelles persones que vulguen agilitzar i simplificar els tràmits administratius relacionats amb la recerca d'ocupació.
Objectius:
- Facilitar i agilitzar les relacions amb l'administració pública a través de la tramitació electrònica
- Dotar a l'alumnat dels coneixements necessaris per a relacionar-se electrònicament amb les administracions publiques
- Gestionar la recerca d'ocupació a través d'internet: Seguretat Social, SEPE, Labora, etc.
Continguts:
- Descàrrega, instal·lació i desinstal·lació del Certificat Digital
- Tràmits i serveis en la Seguretat Social i SEPE
- Tràmits i serveis amb Labora: Certificat Digital i Autoservef
- Tràmits generals: Registre electrònic
- Altres usos del Certificat Digital
Cal portar el Certificat Digital i les claus de Autoservef o Darde. El Certificat Digital es pot sol·licitar a l'Ajuntament en registre.
Lloc: Viver d’empreses (C/Monestir de Poblet,15-24)
Dates: 16, 18 i 19 de desembreHorari: De 15.00 a 19.00 hores
Duració: 12 hores