La persona seleccionada dependrà de Gerència i formarà part de l'equip de Responsable de l'empresa tenint què coordinar un equip de 15 electromecànics.
FUNCIONS:
- Atenció telefònica a client
- Coordinació per a la resolució d'averies i organització dels tècnics per zones
- Realització d'informes mensuals de post-venda
- Gestió de parts de treball
- Gestió garanties de proveïdors
- Generar i controlar els contractes de manteniments
- Consultes dels tècnics i visites puntuals en alguna reparació a clients
- Complir i fer complir les normatives internes, normatives laborals i procediments del sistema de qualitat
- Organitzar, coordinar i controlar del departament post-venda
REQUISITS:
- Molt valorable coneixement d'electromecànica
- Molt valorable experiència en lloc similar al de Responsable de Taller d'automoció-maquinària, atenció al client.
- Experiència prèvia (1 any)
- Cicle formatiu de Grau Mitjà / FPI
- Mitjà Valencià
- Vehicle propi
OFERTA:
- Contracte indefinit – jornada completa
- 22.000-25.000 € br./any euros
Per a enviar el currículum o consultar més informació, visiteu aquest enllaç.